Сега ще ви помоля да не ми се смеете много, ама съм пълен индианец по отношение на режимите на 4х4, а на всичкото отгоре на лостчето липсва отгоре табелчицата със схемата (там 2Н, 4Н, 4LLc и т.н.)... И понеже не искам да се справям слепешката, а от руските линкове не можах много да се ориентирам, ще помоля ако някой знае някъде инструкции как и кога се превключват на английски или български с картинка с позициите на лоста за различните режими, да ми помогне да се ориентирам.. Разбира се, ако някой има желание, може и сам да ми обясни тук, за което ще съм безкрайно благодарен! Предварително благодаря!
Това което досега знам е, като карам само на задно (2Н) на таблото не свети нищо, а може би би трябвало да светят задните колела на картинката? При спряло положение и изключено от скорост местих лоста и малко напред и надясно в една позиция светнаха предните две колела на картинката. Обаче доколкото мога да се ориентирам от руските линкове май няма режим само предно? Това би трябвало да е било 4Н, ако са изгорели лампичките за задните колела, затова да са светили само предните? Обаче това са ми само догадки...
Ако това е от някакво значение, доколкото разбирам Мицуто е с автоматични хъбове...
Това което досега знам е, като карам само на задно (2Н) на таблото не свети нищо, а може би би трябвало да светят задните колела на картинката? При спряло положение и изключено от скорост местих лоста и малко напред и надясно в една позиция светнаха предните две колела на картинката. Обаче доколкото мога да се ориентирам от руските линкове май няма режим само предно? Това би трябвало да е било 4Н, ако са изгорели лампичките за задните колела, затова да са светили само предните? Обаче това са ми само догадки...
Ако това е от някакво значение, доколкото разбирам Мицуто е с автоматични хъбове...
Принципно положение, което е важно да се спазва е да не караш по твърда настилка с блокирана раздатка, т.е. на положение 4HLc или 4LLc. Друго важно правило е когато се наложи да те теглят (дано не се налага) да поставиш лоста на раздатката в положение N, т.е. изключено. При това положение на таблото не свети никое колело. Иначе другите положения трябва сам да усетиш кога е необходимо да ползваш. Зависи и от стила ти на каране и от резултатите, които гониш. Аз например предпочитам да държа двигателя в средни и високи обороти, когато карам бързо по черно, т.е. карам на бавни и ползвам 4-та и понякога 5-та предавка. Като цяло съм забелязал, че ако теренът позволява поне малко приплъзване на колелата - се кара на бавни, за да не се товари толкова съединител, например. Но всичко това са мои размишления, все още се уча и имам много още да го правя...

Коментар