Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с блокиране на междуосев диференциал ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с блокиране на междуосев диференциал ?

    От скоро посещавам форума и не съм много запознат с работата и принципа на действие на 4х4 задвижващите системи и механизми, така че ако съм досаден с въпроса си моля да ме извините, но все пак искам да попитам относно следния проблем.

    Притежавам Паджеро, 91, дълга база, автоматична скоростна кутия с Super Select.

    Благодарение на темите от форума научих доста за колата и режимите на кутията и раздатката, но така и не откривам решение на някой проблеми и въпроси.

    Искам да запитам как може да се разбере дали (4HLc) междуосевия диференциал е блокиран. При мен след като включа на 4HLc, лампата на таблото започва да мига (постоянно), а не както е описано навсякаде че трябва да светне и да остане така. Четох че не винаги индикацията на таблото е вярна затова се замислям дали това че лампата мига означава че има някакав проблем с блокирането на диференциал.

    Каква е разликата или по точно какво е дейсвието на междуосевия диференциал? С какво поведението на джипа трябва да се промени от 4Н към 4HLc ???

    Поздрави

  • #2
    До: Проблем с блокиране на междуосев диференциал ?

    По-горе, в раздел документация има "Действие на системата "Супер селект". Aко се затрудняваш с руския кажи, ще мислим нещо

    Коментар


    • #3
      До: Проблем с блокиране на междуосев диференциал ?

      Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
      По-горе, в раздел документация има "Действие на системата "Супер селект". Aко се затрудняваш с руския кажи, ще мислим нещо
      този материал съм го чел и горе долу се оправям с руския, но все пак там не става ясно какво на практика се случва след като префключваме различните режими и как те влият на поведение на автомобила. Как точно вукционира задвижването на при 4H, как при 4HLc ?

      Коментар


      • #4
        До: Проблем с блокиране на междуосев диференциал ?

        при 4HLc разпределението е 50-50,а при 4H не е брат ,мисля че беше 33 на 67 преден -заден мост,те тва е най-общо...
        проверих,точно така е,и се научете да четете,Паджеровод ти е казал от къде да се види,пише си го,ама нема кой да чете баси))
        Последно редактирано от vasss; 25-11-08, 08:31. Причина: допълнение

        Коментар


        • #5
          До: Проблем с блокиране на междуосев диференциал ?

          Неговото Паджеро щом е '91-ва е с първото поколение СС и няма несиметрично разпределение на въртящия момент.
          Най общо казано при 4Н си "full time 4X4", а при 4HLc си като "part time 4X4". Ако не знаеш значението на тези термини, прочети из форума - трябва да си наясно с тях, за да можеш да си обясниш действието на раздатката.

          Коментар


          • #6
            До: Проблем с блокиране на междуосев диференциал ?

            Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
            Неговото Паджеро щом е '91-ва е с първото поколение СС и няма несиметрично разпределение на въртящия момент.
            Най общо казано при 4Н си "full time 4X4", а при 4HLc си като "part time 4X4". Ако не знаеш значението на тези термини, прочети из форума - трябва да си наясно с тях, за да можеш да си обясниш действието на раздатката.
            Скоро разбрах и за няква виско муфа дето се опитва да блокира централния диф. За СС1 става въпрос.
            Тя как може да се провери дали е изправна ?
            LZ5ZI qth HASKOVO
            Pajero II GLS 3000 V6

            Коментар


            • #7
              До: Проблем с блокиране на междуосев диференциал ?

              Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
              Неговото Паджеро щом е '91-ва е с първото поколение СС и няма несиметрично разпределение на въртящия момент.
              Най общо казано при 4Н си "full time 4X4", а при 4HLc си като "part time 4X4". Ако не знаеш значението на тези термини, прочети из форума - трябва да си наясно с тях, за да можеш да си обясниш действието на раздатката.
              а при положение че при 4HLc, сигнализацията на таблото не спира да мига, как мога да разбера дали дифренциала е блокиран или не. Мога ли да вярвам на сигнализацията на таблото която се мъчида ми каже че нещо не е наред?

              Коментар


              • #8
                До: Проблем с блокиране на междуосев диференциал ?

                Първоначално публикуван от rudyto Преглед на мнение
                а при положение че при 4HLc, сигнализацията на таблото не спира да мига, как мога да разбера дали дифренциала е блокиран или не. Мога ли да вярвам на сигнализацията на таблото която се мъчи да ми каже че нещо не е наред?
                Да, щом мига означава, че не връща сигнал от датчик за изпълнена операция. Може да има проблем в самия датчик или в изпълнителния механизъм.

                Коментар


                • #9
                  До: Проблем с блокиране на междуосев диференциал ?

                  Вдигни предно ляво колело (примерно). Блокирай диференциала. Колелото не трябва да се върти. Двигателя трябва да работи.
                  Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                  тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                  Коментар


                  • #10
                    До: Проблем с блокиране на междуосев диференциал ?

                    Първоначално публикуван от Sariones Преглед на мнение
                    Вдигни предно ляво колело (примерно). Блокирай диференциала. Колелото не трябва да се върти. Двигателя трябва да работи.
                    още пробвам ама трябва да го дигна целия на стенд щото, ако го дигна на крик и се завърти .... какво правим ???

                    Коментар


                    • #11
                      До: Проблем с блокиране на междуосев диференциал ?

                      Първоначално публикуван от rudyto Преглед на мнение
                      ще пробвам ама трябва да го дигна целия на стенд щото, ако го дигна на крик и се завърти .... какво правим ???
                      Ами бегаме...
                      Опасни са тези проби с вдигане с крик. Трябва да си много наясно какво правиш, за да пробваш така. Иначе може да се осакатиш. Чук-чук.
                      С вдигане на подемник става. При всички колела във въздуха палиш, включваш 4Н и на първа или втора пускаш леко съединителя без газ. Трябва да се въртят и четирите. При бавно дърпане на ръчната задните спират, а предните продължават.
                      При 4HLc при същата операция двигателя трябва да се затормозява и гасне.
                      Това означава, че централният диф е блокирал (работи).

                      Коментар


                      • #12
                        До: Проблем с блокиране на междуосев диференциал ?

                        Здравейте, за да не отварям нова тема ще пиша тук, защото въпросът ми е близък до този поставен в началото. Днес ходих да гледам едно Pajero 2.5TDI 92г. със скоростна кутия Super Select. Когато търговецът ми показваше режимите видях, че светнаха само лампите на двата моста при преминаване от 2H на 4H. От там нататък при включване на другите режими на таблото не светваше нищо(освен предните и задните гуми), а човека ми обясни, че той много-много не разбирал от тези коли и не знае защо не свети, но иначе е сигурен, че всичко си работи. Знам, че най-добре е да я заведа на сервиз, но това несветене може ли да означава, че нещо безвъзвратно си е отишло?

                        Коментар


                        • #13
                          До: Проблем с блокиране на междуосев диференциал ?

                          Здравей,

                          И аз съм нов, но видях как работи. Ако е супер-селект и не светва оранжавия квадрат на таблото, който се намира под предните 2 гуми на 4HLc значи нещо със сигурност не е на ред. Нов съм и не знам дали безвъзвратно си е отишло, но със сигурност има проблем, затова си иди на сервиз ако те кефи джипа и провери там как е положението.
                          GSM: 0898 554713
                          Уебсайт: BULEXTREME.com

                          Коментар


                          • #14
                            До: Проблем с блокиране на междуосев диференциал ?

                            Изобщо не съм специалист по "Паджерото" ама какво още трябва да свети? Караш на задно, включваш 4х4 и то ти светва ако е включено то се усеща и в поведението на машината и на Н и на L ......а к`ви екстри има колата, джамбазина само ги е чел, без да знае какво значат....нещо като смехотворните обяви в които частно лице да прпедлага "бай бек" ( за не говорещите английски - да ти я продаде и след година ти да му е върнеш, а той да ти върне...или смени за следващия модел.......да да ама друг път ).....иначе "супер селект" е раздатъчната, а не скоростната кутия
                            Последно редактирано от дядо владо; 30-11-08, 22:58.
                            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                            Коментар


                            • #15
                              До: Проблем с блокиране на междуосев диференциал ?

                              Абе има някакъв проблем с тия индикации. Мойто, индикацията за вкл./изкл. междуосов диф си светеше, мигаше при изключен. Иначе трансмисията си работеше нормално.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X