От скоро посещавам форума и не съм много запознат с работата и принципа на действие на 4х4 задвижващите системи и механизми, така че ако съм досаден с въпроса си моля да ме извините, но все пак искам да попитам относно следния проблем.
Притежавам Паджеро, 91, дълга база, автоматична скоростна кутия с Super Select.
Благодарение на темите от форума научих доста за колата и режимите на кутията и раздатката, но така и не откривам решение на някой проблеми и въпроси.
Искам да запитам как може да се разбере дали (4HLc) междуосевия диференциал е блокиран. При мен след като включа на 4HLc, лампата на таблото започва да мига (постоянно), а не както е описано навсякаде че трябва да светне и да остане така. Четох че не винаги индикацията на таблото е вярна затова се замислям дали това че лампата мига означава че има някакав проблем с блокирането на диференциал.
Каква е разликата или по точно какво е дейсвието на междуосевия диференциал? С какво поведението на джипа трябва да се промени от 4Н към 4HLc ???
Поздрави
Притежавам Паджеро, 91, дълга база, автоматична скоростна кутия с Super Select.
Благодарение на темите от форума научих доста за колата и режимите на кутията и раздатката, но така и не откривам решение на някой проблеми и въпроси.
Искам да запитам как може да се разбере дали (4HLc) междуосевия диференциал е блокиран. При мен след като включа на 4HLc, лампата на таблото започва да мига (постоянно), а не както е описано навсякаде че трябва да светне и да остане така. Четох че не винаги индикацията на таблото е вярна затова се замислям дали това че лампата мига означава че има някакав проблем с блокирането на диференциал.
Каква е разликата или по точно какво е дейсвието на междуосевия диференциал? С какво поведението на джипа трябва да се промени от 4Н към 4HLc ???
Поздрави
Коментар