Диференциал ли ти трябва или пиньон и корона
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Диференциал или пиньон и корона - дискусия
Свий
Темата е затворена.
X
X
-
До: Купувам диференциал за Тойота 43-10 зъба.
Диференциал ми трябва но ако няма може и корона и пиньон.Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнениеДиференциал ли ти трябва или пиньон и корона
ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318
-
До: Купувам диференциал за Тойота 43-10 зъба.
Колега дори след като ви изпратих диференциал и обясних подробно няколко пъти каква е разликата между диференциал и пиньон/корона пак пишеш че търсиш диф.
Обяснявам със снимки за да не се подвеждат колегите и да плащаме на куриерите за транспорт.
Това е което ти трябва да теб пиньон с корона:


Това е диференциал, вашия е здрав !!!


Кожух на диференциала:

Пълен комплект диференциал с пиньон и корона монтирани в кожух:

Надявам се да не се засегнеш на пояснението ми и успех с търсенето.
Коментар
-
До: Купувам диференциал за Тойота 43-10 зъба.
Яворе, това което ти ми изпрати се казва касета на диференциал. Завършил съм техникум по автотранспорт преди 23 години и учител не ми трябва! Все си мисля, че диференциала се състой и от корона и пиньон. Ако на мен ми трябваше касета нямаше да пиша че търся преден диференциал с 43-10 зъба.Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнениеКолега дори след като ви изпратих диференциал и обясних подробно няколко пъти каква е разликата между диференциал и пиньон/корона пак пишеш че търсиш диф.
Обяснявам със снимки за да не се подвеждат колегите и да плащаме на куриерите за транспорт.
Това е което ти трябва да теб пиньон с корона:
............
Надявам се да не се засегнеш на пояснението ми и успех с търсенето.ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318
Коментар
-
До: Купувам диференциал за Тойота 43-10 зъба.
Ами успех в търсенето на диференциал с 43-10 зъбаПървоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнениеВсе си мисля, че диференциала се състой и от корона и пиньон. Ако на мен ми трябваше касета нямаше да пиша че търся преден диференциал с 43-10 зъба.
Коментар
-
До: Купувам диференциал за Тойота 43-10 зъба.
Сподед мен Явор е прав. Касетата (ос,сателити, планети, ако е обикновенна)се нарича диференциал, а короната и пиньона главно предаване (поне мен така са ме учили и съм чертал и едното и другото и всичко на куп като отделни курсови задачи) може и да бъркам.
Успех с намирането!Случайни хора УАЗ не карат
Коментар
-
До: Купувам диференциал за Тойота 43-10 зъба.
Понеже темата се превърна от такава за покупка, в техническа, ето една принципна схема с посочени съставни части:
proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори
Коментар
-
До: Купувам диференциал за Тойота 43-10 зъба.
Колега драгомир 68,трябва да си върнете дипломата, ако изобщо са Ви я дали!
Многократно Ви обясниха разликата между дуференциал и главно предаване, но Вие отказвате да я проумеете или по-скоро се правите, че не можете.
Колеги до кога тук ще се толерира техничеката неграмотност?
Модераторите коригират и трият какво ли не, а писането на техничеки глупости става стандарт!Дори вече "24 часа" пишат по-правилно от нас, а би трябвало всички да се учат от тук (в форума) написаното!
Според мен, както тук е вече стандарт ПРАВИЛНОТО ПИСАНЕ НА КИРИЛИЦА, така трябва да стане и с използването на техническите термини и наименования!!!
Ааа да не забравя-на мен ми трябва 2 кг компресия.Който има моля на лични.Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration
Коментар
-
До: Купувам диференциал за Тойота 43-10 зъба.
Споделям мнението ти,правилната употреба на технически термини ще бъде в полза на всеки,особено при търсене на ключови думи.Първоначално публикуван от rusevКолега драгомир 68,трябва да си върнете дипломата, ако изобщо са Ви я дали!
Многократно Ви обясниха разликата между дуференциал и главно предаване, но Вие отказвате да я проумеете или по-скоро се правите, че не можете.
Колеги до кога тук ще се толерира техничеката неграмотност?
Модераторите коригират и трият какво ли не, а писането на техничеки глупости става стандарт!Дори вече "24 часа" пишат по-правилно от нас, а би трябвало всички да се учат от тук (в форума) написаното!
Според мен, както тук е вече стандарт ПРАВИЛНОТО ПИСАНЕ НА КИРИЛИЦА, така трябва да стане и с използването на техническите термини и наименования!!!
Ааа да не забравя-на мен ми трябва 2 кг компресия.Който има моля на лични.ТЛК 80 4,2ТД-95г
Коментар
-
До: Диференциал или пиньон и корона - дискусия
Диференциалът е механично устройство, което получава въртящ момент от един източник и го предава на два изхода.
Ако пиньона и короната не са съставни части на диференциала, нямаме диференциал а железа някакви.
Няма как да излезе въртящ момент на двата изхода, след като не е влезнал.Последно редактирано от Goblin; 02-10-09, 22:32.
Коментар
-
До: Диференциал или пиньон и корона - дискусия
Дотук си прав. Обикновеният диференциал, който се слага в мостовете на автомобилите, получава въртящ момент върху касетата си и го предава на двата сателита. Пиньонът и короната са редуктор. Те са част от диференциала толкова, колкото примерно полуосите. Свързани са с него и се намират в един корпус.Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнениеДиференциалът е механично устройство, което получава въртящ момент от един източник и го предава на два изхода.
Примери - диференциалът на предноприводните автомобили или този във фултайм раздатките не носи корона върху себе си, а зъбен венец. Пиньон също няма.
Практически, не пречи да наричаш целия агрегат "диференциал" или даже "мост", ако имаш предвид заедно с корпуса. Но не е точно.
Коментар
-
До: Диференциал или пиньон и корона - дискусия
Полуоските не са част от диференциала, защото и без тях ще имаме въртящ момент на изхода.Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеПиньонът и короната са редуктор. Те са част от диференциала толкова, колкото примерно полуосите. Свързани са с него и се намират в един корпус.
.
Без пиньон и корона нямаме вход. А без вход нямаме механизъм а едно голямо нищо.
Полуоските не винаги са в един корпус с диференциала.
Коментар
-
До: Диференциал или пиньон и корона - дискусия
ее, написах вече - входът е касетата. А ако не са полуоси, ще са карета или нещо друго - все външни за понятието диференциал неща.
Иначе, той целия автомобил е куп желза, докато не му налееш гориво, и въпреки това нефтохимът не е част от него.
Коментар
-
До: Диференциал или пиньон и корона - дискусия
Аха. Аз пък си мислех че касетата е пътя.Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеее, написах вече - входът е касетата.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

Коментар