Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Списък въпроси за Витара и Самурай

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Списък въпроси за Витара и Самурай

    Здравейте на всички,
    значи и мен ме налази болестта да карам 4 по 4. Попроучих какво се предлага и се спрях на
    Витара/Самурай. Ориентирам се към цена около 5000 лв. може и малко повечко до 7000 ако си
    струва.
    Дотук се натъкнах на следните твърдения:
    1. Витара/Самурай - На къса база МОЖЕ да се инсталира метан. Визирам размера на бутилката.
    2. Витара - МОЖЕ и да се инсталира неинжекционна газова уредба (втечнен газ) на инжекционен
    двигател.
    3. Витара/Самурай - Понеже ходовите части се трошат често, често се и крадат. Ходовите части,
    и на мен ми звучи странно да ти откраднат само кардана или дифиренциала. Проблемно намиране на чупещи се агрегати.
    4. Витара/Самурай гният яко. 1000 лева годишно за кърпене. Каза ми го патил на който му е
    текъл покрива обаче.
    4. На Витара им се чупят хъбовете и понеже оправянето е почти невъзможно ги заваряват в режим
    4по4. После животът на трансмисията в 4 по 4 е около 30 000 км. После не знам...
    5. Витара- Ако въобще има блокаж (рядкост) и той рядко работи и ако не работи е почти
    неспасяемо. Ако има блокаж и работи той блокира задните 2 колела. Предния мост е с неблокиран
    диференциал.
    6. Витара - Ако не работи блокажа имаме 1 твърдо зацепени колела в снега. Ако работи имаме 2.
    90% от джиповете са така. Имам подозрения обаче че тук бъркам нещо... Само Мерцедес знам че имали някъв модел с 4 теглещи колела. Дето гори 20 на 100 :-) .
    7. Витара 1,6 -Самурай 1,3 имат еднакъв разход на гориво. 7на сто бензин - газ 10 на сто извън града. Витара вози по-меко. Самурая е пословичен с
    твърдата си возия.

    Моля поправете ме ако бъркам нещо. ТЪРСЯ СЕРВИЗ ДА МИ НАПРАВИ КОНСУЛТАЦИЯ ПРЕДИ ПОКУПКАТА,
    ВКЛ. 4по4 приводите. Имаше няколко препоръки за сервизи тук, но могат ли да правят и проверки
    за блокажа и включването на на предния диференциал и хъбовете?
    Благодаря предварително. Това ще ми е трета кола на старо, но от джипове и хабер си нямам.
    Ако се сещате за някакъв характерен дефект за посочените марки или можете да препоръчате
    аналогичен модел ще съм безкрайно благодарен.
    И те така!

  • #2
    До: Списък въпроси за Витара и Самурай

    Колега напиши от кой град си , за да може някой да ти препоръча сервиз
    Колеги сме все някои ще се отзове при евентуален оглед
    Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
    New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

    Коментар


    • #3
      До: Списък въпроси за Витара и Самурай

      1 v
      2 v
      3 Не, не. Не
      4 да - гният, но не и ако се направят както трябва - 1000 лв еднократно, ако ти пука въобще от това.

      4' "и понеже оправянето е почти невъзможно ги заваряват в режим
      4по4. После животът на трансмисията в 4 по 4 е около 30 000 км." - това е най-тъпото нещо, което съм чел във форума

      5 Имат ЛСД не чак толкова рядко, ако искаш купуваш си и слагаш пълен блокаж.
      6 Ако не работи блокажа имаме 2 твърдо зацепени колела в снега. Ако работи имаме 3.
      7 витара с витара нямат еднакъв разход на гориво - на баща ми колата харчи 11 при негово каране и 7 при мое ... има цяла тема по въпроса кое колко харчи. Да - витарата вози по-меко ОТ САМУРАЯ (това не значи, че вози меко) и да - саморая друса.

      8. Всички тези отговори ги има вече подробно дискутирани, така че чети и ако има още нещо неизяснено - питай.
      Ако не свършва добре, значи не е свършило!
      0888 315 794
      LZ1UPI
      A1 (Rh+)

      Коментар


      • #4
        До: Списък въпроси за Витара и Самурай

        Първо благодаря на модератора че ми е оправил заглавието на темата, благодаря и за отговора на upi. Занапред обещавам да не съм небрежен, просто снощи бързах. Знам за темата с разходите на гориво, не беше мястото тук за този въпрос. Ами малко се шашнах след разговора с колега който е карал Самурай. Но не съм се отказал от висикопроходима машина.
        Да, забравил съм и да спомена в кой град търся сервиз за 4 по 4 агрегата - София-град. Видях че в някои теми имаше и координати на сервизи, ще ги потърся отново.

        Коментар


        • #5
          До: Списък въпроси за Витара и Самурай

          Oт ровенето днес изкарах 2 препоръчани сервиза и ги цитирам, може с това да спестя време на някого...

          Митко Фулдата
          Сервиз "Мотоексперт" на драгалевско шосе. От околовръсното 200м нагоре от ляво.
          0887330381 Митко
          =============
          Сервиз Goldy (Владиан) - сега му търся телефона

          Коментар


          • #6
            До: Списък въпроси за Витара и Самурай

            Колега, днес разбрах, че Митко не работи вече в Мотоексперт.

            За оглед на Сузуки ти препоръчвам сервиза на Ясен на ъгъла на Бистришко и Околовръстното шосе. Тел:0885/28-31-77

            И още един, но не на второ място: Сервиза на Влади333 в Дружба. Срещу "Ивеко", до борсата. Намира се на бул. "Амстердам".

            Успех.

            Коментар


            • #7
              До: Списък въпроси за Витара и Самурай

              Благодаря на всички!

              Коментар


              • #8
                До: Списък въпроси за Витара и Самурай

                Кажи какво стана - взе ли машинка?
                Ако не свършва добре, значи не е свършило!
                0888 315 794
                LZ1UPI
                A1 (Rh+)

                Коментар


                • #9
                  До: Списък въпроси за Витара и Самурай

                  upi, тя тая работа с избора на кола за мен не никак проста за лаик като мен. "Тая работа не е като оная работа"!
                  Напатих се със стари таралясници
                  и то с дреболии, не съм имал сериозни проблеми и пак ми се отщя. Знам колко е важно да се
                  гледа какво се взема. Оня ден ходих до Горубляне да имам представа как стоят нещата. От
                  малогабаритните джипчета има основно по-новички Grand Vitara и Pajero. За едни други пари :-) Хлъзнах се по
                  повърхността към Pajero, един от основните ми критерии е да се кара масово за да има части за
                  него. Но доколкото разбирам са тежки и следователно затъват по-лесно.
                  Вече се отказах от Feroza, един колега скоро е търсил части по Симеон и за сега трудно се
                  намират за него. Добре че има форуми като този (за който не го мързи да чете).
                  И така, май на Витарка си оставам, имаше само 3 екземпляра на Горубляне, но май ще ми се
                  наложи да си взема не "нов внос" въпреки препоръките на приятели. За сравнение на един
                  Самурай на 13 г. пак там му искаха 10 000 лева. А имаше замаскирано по тенекията на Самурайчето, тия работи ги надушвам като куче, мирише на боичка от 2 метра. Получил съм вече изкривяване някакво, като видя по задръстванията някое старо джипче и му чувам луфтовете по ходовите части като потегля. Това засега.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Списък въпроси за Витара и Самурай

                    Първоначално публикуван от Rabindranat Преглед на мнение
                    ...Получил съм вече изкривяване някакво, като видя по задръстванията някое старо джипче и му чувам луфтовете по ходовите части като потегля. Това засега.
                    Това не е твърд критерий. Някои се чуват, дори и да са напълно в ред. Има си стандартни луфтове. Те и колите имат куп луфтове, само дето са по-обезшумени, и не ги чуваш.

                    А колегата ти, ако има желание да пише тук какво търси. Части за фероза има все повече, но никога няма да е като за Golf. А фероза в много добро състояние може да се намери за между 5 и 6 хиляди. Ако забелязваш стават все повече.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #11
                      До: Списък въпроси за Витара и Самурай

                      Вярно е това, което казваш, а пък и намерих Фероза в много добър външен вид за 6 и нещо хил. лв. Чесно казано ги харесвам тия всъдеходчета, пишат хубави работи за тях, но далеч не са толкова масови като Витара/Самурай/Паджеро. Само това ме спира засега. На Горубляне не видях и една Фероза за сметка на 3 Витари, 10-тина Гранд Витара и 10-тина Паджерота... Навсякъде се предлагат грамадните за мен LandRover, Jeep и т.н. класики.
                      Но както казваш едва ли някога Оффроудърите ще станат колкото Голфаджиите ;-)

                      Коментар


                      • #12
                        До: Списък въпроси за Витара и Самурай

                        Първоначално публикуван от Rabindranat Преглед на мнение
                        ...... Получил съм вече изкривяване някакво, като видя по задръстванията някое старо джипче и му чувам луфтовете по ходовите части като потегля. Това засега.
                        Човече... джип не се слуша а се пробва.
                        Джипа има много повече агрегати, всеки от които си има някави заводски хлабини + износване. И при потегляне чуваш едновременно съединител, ск,. кутия раздатка и 2 диференциала и няколко щанги по мостовете.
                        Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
                        http://www.cardomain.com/ride/2562837

                        Коментар


                        • #13
                          До: Списък въпроси за Витара и Самурай

                          Първоначално публикуван от Kaskadiora Преглед на мнение
                          Човече... джип не се слуша а се пробва.
                          Джипа има много повече агрегати, всеки от които си има някави заводски хлабини + износване. И при потегляне чуваш едновременно съединител, ск,. кутия раздатка и 2 диференциала и няколко щанги по мостовете.
                          То идеята да не ги чуеш при потегляне
                          Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                          Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                          Коментар


                          • #14
                            До: Списък въпроси за Витара и Самурай

                            Първоначално публикуван от Kaskadiora Преглед на мнение
                            И при потегляне чуваш едновременно съединител, ск,. кутия раздатка и 2 диференциала и няколко щанги по мостовете.
                            И двигател, евентуално.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #15
                              До: Списък въпроси за Витара и Самурай

                              Гледам има още коментари по скромната ми тема... Втори месец ходя да гледам Сузукита. Не само в София! Досега 11 коли погледнах, само една бегло ми хареса и даже се качих да покарам, ама беше от 1993 г. Може би търся в грешна ценова категория (до 12 г. кола и до 8 000 лева). Попаднах на 2 случая на водица в маслото, 1 дизел гореше масло, на една и тракаше горивната помпа че едва си чувахме приказката, повечето осезаемо издухват газове през капачката за маслото. Не че знам колко точно трябва да бъде, на замерване на компресия ще си каже. Но определено има разлика между различни екземпляри. Дори не мога да стигна до момента двигателя да става и да продължа да тествам трансмисии и т.н. За корозии и дума не отварям :-( Прави ми впечатление, че голяма част от собствениците или не знаят дали има някакъв блокаж на задния диференциал, или ме убеждават, че ВИТАРА С БЛОКАЖ НЯЯЯМА!!! Пак казвам, не говорим за предния диф. Едни образи на Горубляне много компетентно ме убеждаваха, че ако има вода в маслото може да е САМО от гарнитура! Спукани блокове и глави при този модел не съществуват (16 клапановата версия).
                              Иначе сигурно съм капризен - гледам да не е автоматик и да не е мек таван. Това засега. Така и така пиша - колко трябва ориентировъчно да е компресията за бензинов или дизелов вариант?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X