Здравейте на всички,
значи и мен ме налази болестта да карам 4 по 4. Попроучих какво се предлага и се спрях на
Витара/Самурай. Ориентирам се към цена около 5000 лв. може и малко повечко до 7000 ако си
струва.
Дотук се натъкнах на следните твърдения:
1. Витара/Самурай - На къса база МОЖЕ да се инсталира метан. Визирам размера на бутилката.
2. Витара - МОЖЕ и да се инсталира неинжекционна газова уредба (втечнен газ) на инжекционен
двигател.
3. Витара/Самурай - Понеже ходовите части се трошат често, често се и крадат. Ходовите части,
и на мен ми звучи странно да ти откраднат само кардана или дифиренциала. Проблемно намиране на чупещи се агрегати.
4. Витара/Самурай гният яко. 1000 лева годишно за кърпене. Каза ми го патил на който му е
текъл покрива обаче.
4. На Витара им се чупят хъбовете и понеже оправянето е почти невъзможно ги заваряват в режим
4по4. После животът на трансмисията в 4 по 4 е около 30 000 км. После не знам...
5. Витара- Ако въобще има блокаж (рядкост) и той рядко работи и ако не работи е почти
неспасяемо. Ако има блокаж и работи той блокира задните 2 колела. Предния мост е с неблокиран
диференциал.
6. Витара - Ако не работи блокажа имаме 1 твърдо зацепени колела в снега. Ако работи имаме 2.
90% от джиповете са така. Имам подозрения обаче че тук бъркам нещо... Само Мерцедес знам че имали някъв модел с 4 теглещи колела. Дето гори 20 на 100 :-) .
7. Витара 1,6 -Самурай 1,3 имат еднакъв разход на гориво. 7на сто бензин - газ 10 на сто извън града. Витара вози по-меко. Самурая е пословичен с
твърдата си возия.
Моля поправете ме ако бъркам нещо. ТЪРСЯ СЕРВИЗ ДА МИ НАПРАВИ КОНСУЛТАЦИЯ ПРЕДИ ПОКУПКАТА,
ВКЛ. 4по4 приводите. Имаше няколко препоръки за сервизи тук, но могат ли да правят и проверки
за блокажа и включването на на предния диференциал и хъбовете?
Благодаря предварително. Това ще ми е трета кола на старо, но от джипове и хабер си нямам.
Ако се сещате за някакъв характерен дефект за посочените марки или можете да препоръчате
аналогичен модел ще съм безкрайно благодарен.
И те така!
значи и мен ме налази болестта да карам 4 по 4. Попроучих какво се предлага и се спрях на
Витара/Самурай. Ориентирам се към цена около 5000 лв. може и малко повечко до 7000 ако си
струва.
Дотук се натъкнах на следните твърдения:
1. Витара/Самурай - На къса база МОЖЕ да се инсталира метан. Визирам размера на бутилката.
2. Витара - МОЖЕ и да се инсталира неинжекционна газова уредба (втечнен газ) на инжекционен
двигател.
3. Витара/Самурай - Понеже ходовите части се трошат често, често се и крадат. Ходовите части,
и на мен ми звучи странно да ти откраднат само кардана или дифиренциала. Проблемно намиране на чупещи се агрегати.
4. Витара/Самурай гният яко. 1000 лева годишно за кърпене. Каза ми го патил на който му е
текъл покрива обаче.
4. На Витара им се чупят хъбовете и понеже оправянето е почти невъзможно ги заваряват в режим
4по4. После животът на трансмисията в 4 по 4 е около 30 000 км. После не знам...
5. Витара- Ако въобще има блокаж (рядкост) и той рядко работи и ако не работи е почти
неспасяемо. Ако има блокаж и работи той блокира задните 2 колела. Предния мост е с неблокиран
диференциал.
6. Витара - Ако не работи блокажа имаме 1 твърдо зацепени колела в снега. Ако работи имаме 2.
90% от джиповете са така. Имам подозрения обаче че тук бъркам нещо... Само Мерцедес знам че имали някъв модел с 4 теглещи колела. Дето гори 20 на 100 :-) .
7. Витара 1,6 -Самурай 1,3 имат еднакъв разход на гориво. 7на сто бензин - газ 10 на сто извън града. Витара вози по-меко. Самурая е пословичен с
твърдата си возия.
Моля поправете ме ако бъркам нещо. ТЪРСЯ СЕРВИЗ ДА МИ НАПРАВИ КОНСУЛТАЦИЯ ПРЕДИ ПОКУПКАТА,
ВКЛ. 4по4 приводите. Имаше няколко препоръки за сервизи тук, но могат ли да правят и проверки
за блокажа и включването на на предния диференциал и хъбовете?
Благодаря предварително. Това ще ми е трета кола на старо, но от джипове и хабер си нямам.
Ако се сещате за някакъв характерен дефект за посочените марки или можете да препоръчате
аналогичен модел ще съм безкрайно благодарен.
И те така!
Коментар