Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сравнение между Самурай, Витара и Нива

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Сравнение между Самурай, Витара и Нива

    Първоначално публикуван от Stanchev
    Здравейте!

    Трябва ми евтин джип за каране по планините. Нямам почти никакъв опит, освен че съм карал известно време “Нива” в една планина. Чудя се към какво да се насоча за цена около 3000лв (е, в краен случай 3500). За тази цена могат да се намерят, изглежда, само “Нива” и “Самурай”. Имам възможност да ползвам инвалидното право за внос на баща ми и в такъв случай м.би и “Витара”(то пък не можеш да видиш колата преди да ти я докарат..). Интересува ме следното за трите коли:

    - Сравнение като поддръжка. Ясно е, че частите за Нива са най-евтини, но дали това не е за сметка на по-често чупене и съответно оставяне на пътя, повече загубено време по сервизите и пари за труд?
    - Сравнение като проходимост.
    - Сравнение като харчене – бензин, газ на “Самурай”(имам предвид мотор1,3) и “Витара”(1,6)
    - Сравнение като “друсане”и въобще удобство на “Самурай” и “Нива”.

    Ще бъда благодарен за всяка информация.

    за тая цена май само сносен самурай може да се намери
    па и щом ще е само за планините ще става


  • #2
    МИ

    От тия трите към който си се ориентирал ако караме наред по сравнителната ти характеристика
    1. Самурая е най-нечуплив каран повече по черни пътища! Другите ще ги правиш секи ден!
    2. Самурая най проходим!
    3. 10 литра самурай другите над 15 в черния път (говорим за исправни двигатели)!
    4. Самурая друса много! Витарата и нивата са много по комфортни по отношение на возия! Се пак самурая е на ресори и цели мостове от там идва и разликата в конфорта! Но за разлика от тва па бие по издръжливостта...
    4ао
    Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

    Коментар


    • #3
      Аз имам нива но с всеки изминал ден по мое мнение мисля че саморая има доста предимства и е наи добър от трите
      Стефан 0878655377

      Коментар


      • #4
        саморая има едно много досадно качество, обръща се
        drive alive

        Коментар


        • #5
          Обръща го тоя който нема мозък в главата! Aз съм го карал 4 години близо несъм и залитал с него... а как съм карал едва ли има някой да е толко безпущаден! Виждал ли си обърнат самурай със здрави амортисьори?! Аз не! Влизах с повече от 60 км в 90 градосов завой кво може да говорим за обращане! Тртябва да си многоооооооооо тъп, че да го лашнеш така, че да го убърнеш!
          4ао
          Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от DINI
            Обръща го тоя който нема мозък в главата! Aз съм го карал 4 години близо несъм и залитал с него... а как съм карал едва ли има някой да е толко безпущаден! Виждал ли си обърнат самурай със здрави амортисьори?! Аз не! Влизах с повече от 60 км в 90 градосов завой кво може да говорим за обращане! Тртябва да си многоооооооооо тъп, че да го лашнеш така, че да го убърнеш!
            4ао
            има се предвид обръщане при офроуд, а не на асфалт... тия "с малкото мозък" даже успяват да ги обърнат напред/назад т.е. салто

            Витарата според мен е най-добре, ама за под 5-6 хиляди ще е таралясник...

            Частите за Нива са евтини, обаче труда и разправията също струват пари...
            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

            Коментар


            • #7
              Карах Нива 5 години всеки ден и ако трябва да избирам от трите пак бих избрал Нивата. И не е вярно че разхода е 15 в гората - 15 на газ ВЪВ ГРАДА !!! Аз Витара не съм карал , но съм возил приятели , които имаха и твърдят че Нивата е по- комфортна от Витарата поне като возия на асфалта. А че ще ремонтираш по-често от другите е вярно за съжаление . Вярно е и това , че ниската цена на частите се обуславя основно от ниското им качество. И въпреки всичко моят избор е Нивата.

              Коментар


              • #8
                За конфорта!

                Нивата е по-добре от витарата даже на асфалт по-конфортна е! Че тя и жигулата е мека на памук Ама извън пътя мек ли си си ...
                За обращането извън пътя на черно е още по голема простотия бе! Караш 3-4 пъти по бавно следователно имаш време за реакция 3-4 пъти по голяма! Да неговорим, че имам снимки за искачване на наклони на който ти с незнам къв джип ще тръгнеш да ги качваш! Лошото е че сичките са на картон , но ще сканирам некой като имам врееме да видиш самурайя какво прави на границата на убръщането!
                4ао
                Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                Коментар


                • #9
                  Re: “Самурай”, “Витара” или ”Нива”

                  Първоначално публикуван от Stanchev
                  ... около 3000лв (е, в краен случай 3500). ...
                  За тези пари май-само УАЗ от резерва (или на много старо чети братята бяха писали нещо по-въпроса) може да се купи , а и да намериш някой от тези три за тези пари то ще иска ПОНЕ още толкова (ако не и повече) за да го подкараш , а иначе аз съм карал само Нива (от изброените) и съм доволен като комфорт и проходимост.
                  Успех

                  Коментар


                  • #10
                    В никакъв случай не бих си купил Нива за 3000 лв. Нивата е със само носеща конструкция и когато стигне до тази цена вече не става за нищо. Между Витарата и Самурая избирам Самурая за посочената цена. Витара за 3000 е безсмислена покупка според мен. Но ако трябва да избирам между нови тогава избора ми става друг: 1. Нива, 2. Самурай, 3. Витара

                    DINI не сте прав за склонността към преобръщане на Самурая. По въпроса има писано много, в САЩ имаше и съдебно дело срещу фирмата по въпроса. А най-просто е, ако погледнете статистиката дори и в България. Най-много и често се преобръщат точно Самураите, ето линк към предишна дискусия за Самурай и филмче с атрактивно преобръщане на Самурай:



                    http://www.offroad-bulgaria.com/view...FA%F9%E0%ED%E5
                    http://www.offroad-bulgaria.com/viewtopic.php?t=82
                    VPetrov.photography

                    Коментар


                    • #11
                      ако ще е от полза преди два дни видях самурай горе долу за тая цена
                      във местна автокъща
                      много добре изглежда с мек покрив по широки гуми и тръби и отпред и отзад има и теглич черен е на цвят
                      по принцип са му сложили цена 4000 но...предполагам знаеш как стават нещата ако решиш мога да съдействам при преговорите познавам се с собствениците на къщата

                      Коментар


                      • #12
                        Благодаря за информацията и мненията досега! Ще чакам и още..

                        По темата за обръщането – надявам се, че при внимателно каране може да се избегне. Аз имам намерение да карам главно по камионни пътища – почвени и каменисти. Т.е.едва ли ще има екстремни наклони. Но..знам ли? Най-вероятно ще се увлека да ходя и там докъдето са възможностите на колата.

                        mitkov, благодаря за предложението! Къде е тази “местна автокъща”?
                        За съжаление ще ми трябва още малко време, за да докарам парите над 3000. Но не се знае – може да стане и съвсем скоро. Повече ме чуди мекия таван. Бих предпочел твърд. Мисля, че е по-добър за зимата, а и съм чувал, че отоплението на Самурая не е добро. Какъв е двигателя, ако знаеш? Разбрах от форума, че не са за предпочитане малките1,0 и 1,1.

                        Коментар


                        • #13
                          Бе, не съм съгласна, че самурая се обръща толкова лесно. Всичко е до карача и състоянието на автомобила. Вози твърдо, но е обяснимо - прототипа е джип вилис. Много по-добър от витарата по отношение на проходимост и отопление през зимата. И не мисля, че мекия таван е проблем. Колкото до цената - едва ли ще намерите нещо свястно за под 5000.

                          Коментар


                          • #14
                            ели добре дошла в форума
                            явно си фен на самурая
                            скоро обаче не съм мяркал самурай за над 5000
                            пусни снимка на такова нещо ако имаш

                            Коментар


                            • #15
                              Благодаря.
                              Чета форума отдавна и съм наясно, че не мога да се меря с никого от вас с опит и техническа грамотност. Фен съм на други возила, но това е друга тема. Имам известен опит със самурай и витара в пресечен терен. И самурая води класацията...при това убедително.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X