Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помощ за избор(Нива, Самурай или Витара?)

Свий
X

• Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

• Помощ за избор(Нива, Самурай или Витара?)

Здравейте , момчета!
    Имам нужда от помощ , за да взема най-правилното решение. Нямам off roud проблем. Аз съм лекар. Имам нужда от кола която 3 месеца в годината да пътува около 40-50 км на ден по (евентуално заснежен) неизринат асфалтов път в сравнително добро състояние- максимална дебелина на снега около-50см., типична (най-често ) дебелина 35см, обикновено без преспи и навявания. Това пътуване фактически ежедневно трябва да се осъществява НА ВСЯКА ЦЕНА - по сигурен съм ясни причини. Колата за да осмисли съществуването си рядко ще се използва с ремарке за доставка на малки количества цимент, вар камъни……….. През топлите месеци на годината мястото е достъпно с всякакъв транспорт.
    Бих вложил до 5000 лв. в решаването на този проблем ( закупуването на татаратйка, която да се движи при по горе посочените условия) вкл. и първоначалния ремонт.
    От всичко прочетено стигнах до извода, че имам три възможности:
    1. Лада Нива
    2. Сузуки Самурай
    3. Сузуки Витара
    Не искам да прдизвиквам никакви спорове, защото темата ми явно се дублира – достойнствата и недостатъците на различните вариянти са достатъчно дискутирани.
    Затруднява ме следното ( нямам никакъв опит):
    1.Лада Нива- казвате че се чупи често.
    2.Сузуки Самурай- ще ми тегли ли ремаркето, и да не взема да обърна детето с нея (винаги карам внимателно )- мога ли да я „ разкрача „ с фланци и да й сложа по тънки гуми.
    3.Сузуки Витара- проходимостта й ще бъде ли достатъчна за горепосочените условия. Ако да – това ми се струва най лесния и евтин вариянт.
    Възможно ли е да се пътува с кола ( марка, модел) с вериги, кочто не е 4x4 при посочените условия.
    Съвсем съзнателно бях толкова обстоятелтвен.
    Блягодаря Ви предварително и се извинявам за дублирането на темата