Обява

Свий
Няма добавени обяви.

JEEP Wrangler

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • JEEP Wrangler

    Очакайте скоро снимки и мнения от монтажи и тестове на различни видове окачвания за-JEEP ,YJ и TJ!

  • #2

    Има такива Вранглери, но има и Такива...

    На който и да кажете, че карате Джип Вранглер ще ви зададе резонния въпрос"а те не друсат ли много?" Лично мое мнение е че истинските хард джипове в стандартен вариант друсат повече на шосето отколкото при офроуд. Нека започнем от там че базовата цена на Jeep Wrangler в Америка е между $9,000 - $12,000 смешна сума за каквото и да е возило. В стандартен вариант Вранглерът има много недостатъци но има и един голям плюс - огромно подобряване на характеристиките на колата при подходящо тунинговане. При това изборът на части и аксесоари е почти безкраен. От CoffeBike (гъзария пред кафето) до Hard Offroad. Всеки сам може да избере как да направи и тунингова неговият Джип. Взимайки предвид че той е наследник на едно легендарно име станало нарицателно за здравина и проходимост някои собственици смятат че този автомобил не би трябвало да се поддържа периодично. За България това важи с двойна сила. В настоящата статия ще обърнем внимание на окачването при
    различни типове и модели на Вранглер.
    Досегашният ни опит показва че няма автомобил от този модел в България на когото окачването и трансмисията да не е безпощадно малтретирана и занемарена. Въпреки това всеки един от тях е идвал на собствен ход независимо от страхотната амортизация на окачването и трансмисията. Със следващият материал искам да покажа доста от нещата които немога да ви пресъздам със думи. Снимките ще бъдат с кратък коментар предвит че повечето от вас са на "ти" с нещата.

    Така дойде този Вранглер..... Собственикът му Митко Кременски реши да го тунингова и подобри.


    Явно някои хора могат да карат и така...

    Старият лист и swaybar (байонет) в сравнение с новия...

    Новото окачване и някои от компонентите за усилване на трансмисията с цел слагане на по големи гуми и подобряване на артикулациите. Зад океана това окачване го определят като за експлоатация при Light Offroad.

    Новите гуми 33/12,5 със джанти 10" в сравнение със оригиналните.

    Отгоре виждате подложката за променяне ъгъла на диференциала.

    Някои от елементите на окачването могат да се свалят само по този начин.

    Според размера на окачването се монтират нови различни основи за тампоните и стабилизираща щанга.

    Това е снимка на друг Вранглер но при всички случаи с промяната на окачването се променя и ъгъла на кардана. Това налага монтирането на нов двойно чупещ се кардан.


    За да се избегнат оригинално слабите U-joints се сменя чашката на пиньона. С различна такава.

    Който иска да върти големи гуми и да няма проблеми с раздатката и кардана монтира Tailshaft convesion kit HD. Сами може да видите разликата в двете оси.

    При монтажа на тази ос се преминава от 26 на 32 шлици това повишава с 54% Torque капацитета като цяло опашката е по-къса и това позволява монтирането на по-дълъг кардан. При смяна на окачването се налага и монтаж на по-дълги спирачни маркучи, хебел на кормилна кутия.

    Общ вид след тунинговането на джипа.

    Джип Вранглер YJ 2,5 окачване ProComp 4", гуми 33/12,5 Good Year - Wrabgler, джанти American Eagle.

    Джип ТJ 4.0L 97 година.

    Общ вид на окачването.

    Разлика в дължината на амортисьорите - старото окачване на автомобила е тунинг.


    Монтаж на новите пружини.

    Новите рамена на окаването са проектирани под ъгъл с цел удължаване на ходовете и нормалната му работа в по-тежки условия.

    При промяна на ходовете на окачванто се налага смяна на Front Track Arms - или напречна щанга.

    Някои елементи от старото окачване се свалят така..

    Нови подобрени Sway Away Bars - те могат да бъдат разделяни и по този начин се увеличава артикулацията на предния мост, това подобрява тракшън контрола и е подходящо за каране тип трайл. Не се препоръчва за над 45 км/ч.



    Новото окачване значително подобрява проходимостта на джипа и добавя нови възможности за изпитания.

    Джип Вранглер 97 г. окачване Rancho 4" .

    Джип Вранглер 2,5 след изпитанието КОМ-ЕМИНЕ.

    1000 км. офроуд винаги си казват думата..

    Окачването е елемента който търпи най-големи натоварвания и едновременно е отговорно за сигурността при шофиране в тежки условия.


    Собственикът е решил да обуе джипа с доста по-големи гуми но това е друга приказка.....

    Това е един нов проект при който за първи път в България ще бъде монтирано подобен тип окачване. Това налага изключително точното намиране на центъра на тежест и изчисление на цялостното изпълнение.


    Още чакаме новият двигател, раздатка и скоростна кутия и това спира развитието на проекта....



    Но има и други радости в този живот..... Надяваме се че за новият сезон ще ви представим проекта в завършен вид и ще направим подробни тестове.

    Коментар


    • #3
      Статия...

      Рядко се среща толкова добре направен и съдържателен материал...
      VPetrov.photography

      Коментар


      • #4
        Много хубаво написан материал, супер!!!!!
        доста неща са подобни и идентични с тези при лифт на Cherokee XJ нали

        Коментар


        • #5
          Re: JEEP Wrangler

          Вие сте ебаси маняците, много добро описание, наистина интересно човек да гледа в картинки как какво се сменя и да види крайниа умопомрачаващ резултат ето исктинско БРАВО от мен.

          П.С. каде ги правите тия чудесии и само с WRANGLER ли се занимавате?, че имам едно ПАТРУЛЧЕ тука за смяна на окачването
          no signature no problems

          Коментар


          • #6
            Радвам се че материала ви е харесал Има още много тунинги за АТV-
            та мотоциклети SUV,TRUCKS и др В момента има окачване за XJ-3,5 inc.Oсновно тунинговаме американски возила. Но за окачвания може да направим доставка и монтаж на почти всички фирми и модели без G-kласа.В момента очакваме контейнер от USA ако някой има интерес остават още 10 дни до тръгването му.
            Последно редактирано от sabin; 27-02-18, 16:13.

            Коментар


            • #7
              Wrangler

              Parvo, izvinete che pisha na latinica, no imam problem s kirilicata.

              Materialat e strahoten, mislia che logichno zaslujava da vleze kato avtor na meseca v sledvashtia broi na spisanie OFF-road BG.
              Viarvam, che administratorite shte spodeliat moeto mnenie

              Pozdravi,
              Izo

              Коментар


              • #8
                Re: Wrangler

                Първоначално публикуван от izo4x4
                Materialat e strahoten, mislia che logichno zaslujava da vleze kato avtor na meseca v sledvashtia broi na spisanie OFF-road BG.
                Viarvam, che administratorite shte spodeliat moeto mnenie

                Pozdravi,
                Izo

                И ние споделяме това мнение и ще се радваме да видим материала на страниците на списанието...
                VPetrov.photography

                Коментар


                • #9
                  Re: JEEP Wrangler

                  Близанак излиза че калоян не е чакал амортисйори от вас.Чакал само кардана.Грешката е моя.
                  https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                  Коментар


                  • #10
                    jeep wrangler

                    а какво мислите за това!
                    http://www.zubil.net/modules.php?nam...rticle&sid=101

                    Коментар


                    • #11
                      Преди около две седмици при нас имаше тема за този прототип:

                      http://www.offroad-bulgaria.com/viewtopic.php?t=473

                      Коментар


                      • #12
                        какви пари излезе тунинга на първите два джипа /за последния е ясно, не ми е по джоба.../
                        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                        Коментар


                        • #13
                          Момчета много готин тунинг. Жалко че продадох Jeep-па който имах иначе бих го тунинговам при вас. А правите ли тунинг на уаз???
                          SUZUKI VITARA къса база 1.6 16V
                          +359 0878 888 874
                          ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА ; A1, (Rh+)

                          Коментар


                          • #14
                            Поради това че има почти неограничен избор на фирми модели и качество на изпълнения е много трудно да бъде дадена крайна цена Другото което е че някой от собствениците на тунинговани возила продават старите части и елементи Трябва да се вземе под внимание и това какво търси от колата собственика Но най важното е че при такъв проект трябва добре да се помисли дали ще бъде правен във времето част по част или да бъде изпълнен наведнъж

                            Опитите показват че при първият вариант се получават по лесно грешки излиза по скъпо особено за транспорт на нужните части
                            проектът по желание на притежателя бива променян многократно
                            или бива не довършен

                            Във вторият вариант има само една важна особеност а тя е както казва един мой приятел
                            -Деиствайте първият проблем не е проблем (има предвид наличните кешови средства

                            Защо един проект излиза по евтин когато се изпълнява наведнъж

                            -Ами защото това вече е сделка а не просто купуване на дребни чарколяци
                            Когато се реши точната концепция започват преговори с дилъра продаващ части и аксесоари
                            Също така трябва да се дебне за сезони намаления промоции и тн
                            при покупката на повече части се прави така наречената пакетна сделка която излиза по евтина от купуването на част по част

                            Примерно купували сме една гума на цена за две ако купиш пет

                            Това важи за части които са болт-он или поне не къстъм билд
                            Повечето хора мислят че Американските тунинг части са непосилно скъпи но може сами да проверите в някой саит колко струва примерно окачване направено специално за оф-роуд и след това да сравните цената на заводското от представителството или магазините за авто части у нас
                            Дори това че цената в саита не е крайна за потребителя тя не е по висока особено за това което получавате
                            Друг важен фактор за определяне на цената е това за колко време трябва да бъдат доставени частите
                            Затова не мога да ти кажа точни цени за тунинга на тези коли
                            Всеки проект сам по себе си е строго индивидуален

                            -А разликите на долара тази и миналата или по миналата година

                            За въпроса който JАNGO задава мога да кажа че няма проблеми да се тунингова всяка марка автомобили на планетата важното е да имаш информация опит и средства Но би трябвало човек да се насочи в дадена област и там да концентрира енергията си
                            В този форум има хора които разбират и тунинговат УАЗ толкова добре че едва ли бих се справил по добре от тях

                            За Американски части които са пробвани и доказали се в Руските автомобили няма проблеми да бъдат доставени

                            Коментар


                            • #15
                              Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA
                              Поради това че има почти неограничен избор на фирми модели и качество на изпълнения е много трудно да бъде дадена крайна цена
                              въпроса ми беше съвсем конкретен за двата джипа, за които е показано на снимките какви части са сменени... Самият аз се занимавам с внос /на други неща разбира се/ и ми е пределно ясно как стоят нещата...

                              Мисълта ми е какъв е порядъка: 1000, 1500 долара... 3000... колко /горе-долу/?
                              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X