Моля за съвет! След смяна на радиатора с нов (воден с вграден маслен за охлаждане на маслото в автомат. ск. кутия) на 3.1 Jeep Grand Cherokee TD възникна проблем със смяната на скоростите. При опит за почистване на задръстения стар радиатор, той се скапа тотално и смеси антифриза с маслото на скоростната кутия и го пресече. Смених радиатора с нов, заредих с антифриз и промих 2 пъти ск. кутия с ефтино трансмисионно масло, след което я заредих с препоръчаното от Jeep Mopar
След 30 - 40 км нормална работа системата отказа да сменя скоростите, или ги сменя чак скед издухване над 4000 - 4500 об. мин. Проблема продължава и след повторно промиване и зареждане. Понякога, но твърде рядко прави 2 - 3 нормални превключвания след което пак отказва. Ще бъда благодарен за всяко мнение и съвет.
След 30 - 40 км нормална работа системата отказа да сменя скоростите, или ги сменя чак скед издухване над 4000 - 4500 об. мин. Проблема продължава и след повторно промиване и зареждане. Понякога, но твърде рядко прави 2 - 3 нормални превключвания след което пак отказва. Ще бъда благодарен за всяко мнение и съвет.
За продажбата бяха сипали червено масло, амъ йок! Като е разглобих се оказа че в буталцата на хидравликата си стоеше "жъртото масло", "червеното се беше пресекло и стоеше бозаво на цвят, а "добре смазаните" фрикционни дискове приплъзваха щото "масло" и "фрикцион" сам разбираш трудно се вързва и в къси срокове разделиха душата от тялото
Тук говоря за стар модел ZF чиста хидравлика и механика без никакви "електрики". С по-новите нямам опит в трошенето(ремонта) само в експлоатацията.

Коментар