Мисля, че ще бъде доста интересно, поне за мен, ако се отвори една тема за Engine Conversions. Например аз много харесвам Range Rover Classic (до 1994г.), но 95% от дизеловите версии са с един италиански дизел на VM Motori (подобен при Чероки, Алфа 164, Форд Мондео и т.н.), който трогва и може да ти скъса сърцето от проблеми. Чел съм на разни места в нета, че слагат дизел от Форд Транзит, от Нисан, от Исузу и т.н. и т.н. 
За мен би било интересно да разбера нещо повече за този процес, и още повече може ли да се извърши в БГ и какви са приблизителните разноски..
Благодаря за вниманието! 
							
						
					За мен би било интересно да разбера нещо повече за този процес, и още повече може ли да се извърши в БГ и какви са приблизителните разноски..
Благодаря за вниманието!
 
							
						

 
							
						 . Един от доводите ми е далеч по-добрата скоростна кутия при осмаците, която е автоматик на ZF. За съжаление комбинация от ZF и приличен дизел (заводско изпълнение) има първо при Дискавъри, едва 1995г. (мисля), като тук изключвам Рейндж Ровър II (1995г.). Скоростните кутии, които англичаните слагат на дизелите не страдат от липса на недъзи до към 1994-5-6г.
. Един от доводите ми е далеч по-добрата скоростна кутия при осмаците, която е автоматик на ZF. За съжаление комбинация от ZF и приличен дизел (заводско изпълнение) има първо при Дискавъри, едва 1995г. (мисля), като тук изключвам Рейндж Ровър II (1995г.). Скоростните кутии, които англичаните слагат на дизелите не страдат от липса на недъзи до към 1994-5-6г. 




 
							
						
Коментар